pointer Lezingen

Een waardevolle toevoeging aan ieder programma

Een formuledag, personeelsdag, relatie-evenement of een andere (semi) zakelijke bijeenkomst in het vooruitzicht? Een lezing of mini-seminar van één van de professionals van Retailtraining is absoluut een waardevolle toevoeging aan uw programma. Wat dacht u van een inspirerende lezing van Maria Boelens over klantvriendelijkheid? Maria is auteur van het succesvolle boek ‘Klanten komen altijd van rechts’, waarin ze de klantgerichtheid in Nederland op pakkende wijze analyseert en beschrijft. Een voor iedere organisatie herkenbaar verhaal over werken in een klantomgeving. Een lezing breekt de dag, activeert en zet mensen op laagdrempelige wijze weer aan het denken en is een ludieke, luchtige manier om soms herkenbare, maar soms ook gevoelige zaken, bespreekbaar te maken.

De voordelen
  • Herkenbare situaties; verhalen uit de praktijk
  • Activerende onderbreking van de (trainings)dag
  • Eye-openers op een laagdrempelige manier gebracht